Oproep voor vrijwilligers Bourgondisch Voetbaltoernooi

1 april 2017

Op 23, 24 en 25 juni 2017 vindt alweer de derde editie van het Bourgondisch Voetbaltoernooi plaats. Dit jaarlijkse terugkerende evenement staat garant voor een weekend vol plezier, sportiviteit en bourgondisch genot. Om ook dit jaar het weekend weer onvergetelijk te maken is de organisatie van het BVT op zoek naar enthousiaste vrijwilligers die mee willen helpen gedurende dit sfeervolle weekend. Interesse? Meld je dan snel aan door een e-mail te sturen naar vrijwilligersbvtgemert@gmail.com.

Om van het Bourgondisch Voetbaltoernooi 2017 wederom een geweldig weekend te maken is de organisatie op zoek naar ruim 150 enthousiaste vrijwilligers die op vrijdag 23 juni, zaterdag 24 juni en/of zondag 25 juni gezellig mee willen helpen.

Welke taken kun je allemaal doen?

• Tenten (op)bouwen en afbreken
  • Friet bakken in de frietwagen
  • Hamburgers bakken
  • Bardienst draaien
  • Kassadienst draaien
  • Ontbijt/buffet verzorgen
  • Foto’s maken
  • En nog veel meer…

Aan het voetbaltoernooi zullen ruim 600 voetballers en voetbalsters uit heel Nederland en België deelnemen. Naast voetbal is er veel sfeer, muzikaal genot, eten, drinken en natuurlijk een spectaculaire feestavond op de zaterdagavond. Gedurende, maar zeker ook voorafgaand aan, dit  weekend zijn er vele handen nodig om het geheel in goede banen te leiden.

Heb jij interesse in het uitvoeren van een taak tijdens het Bourgondisch Voetbaltoernooi 2017? Geef je dan snel op als vrijwilliger. Voor meer informatie of aanmelden kun je contact opnemen met Sharon Sleegers via: vrijwilligersbvtgemert@gmail.com.