Oproep bestuur vv Gemert: beperk de douchetijd

17 januari 2023

Oproep bestuur vv Gemert:

Zoals jullie allemaal weten, rijzen de energieprijzen de pan uit. Het is vrijwel dagelijks in het nieuws.

Net als iedereen thuis hebben ook sportverenigingen te maken met sterk oplopende gas- en elektriciteitskosten. Dat geldt ook voor onze club. Aan het einde van 2022 zijn lopende contracten ten einde gekomen, waardoor we met ingang van dit kalenderjaar te maken hebben met nieuwe, veel hogere gastarieven.

Elders zie je dat sportverenigingen de contributies voor hun leden noodgedwongen verhogen. Als bestuur van vv Gemert proberen we er alles aan te doen om dat te voorkomen. Tot dusverre zijn we daar in geslaagd, maar de uitdaging wordt in de komende tijd alleen maar groter.

Daarom doen we via dit bericht een oproep aan al onze leden, jeugd en senioren. Houd rekening met de situatie van de club als je na de trainingen en wedstrijden gaat douchen. Doe dat zo kort mogelijk. En spreek waar nodig ook je teamgenoten aan op hun douchegedrag.

Jouw ene douchebeurt lijkt misschien niet het verschil te maken, maar wekelijks gaat er bij een vereniging als Gemert, met vele honderden spelers,  heel veel warm water doorheen. Dus elke minuut minder telt.

Bij voorbaat dank voor jullie medewerking. Alleen samen kunnen we de kosten voor de club en dus uiteindelijk ook de hoogte van de contributie onder controle houden.

Bestuur vv Gemert