Op 11 juni: seizoensafsluiting alle jeugdteams!

27 mei 2022

Beste spelers, trainers, leiders en ouders,

Op zaterdag 11 juni gaan we gezamenlijk met jullie het voetbalseizoen voor de jeugd afsluiten. De club organiseert een gezellige dag, met een heerlijke barbecue en ouder-kindwedstrijden. Voor alle jeugdleden, leiders/trainers en ouders!

Met het oog op het 110 jarig bestaan, een jubileum dat de club in het najaar viert, hebben we er dit jaar voor gekozen om een ietwat andere invulling aan de Verenigingsdag te geven.

Dit jaar hebben we bedacht om de teams die dat willen in de gelegenheid te stellen om ouder/kind-voetbal te spelen en daarna gezellig na kletsen onder het genot van een drankje en een hapje van de BBQ. Volledig verzorgd door de club. Voor de spelers en trainers/leiders zijn er zogenaamde bras-kaarten beschikbaar, waarmee zij gratis gebruik kunnen maken van iets lekkers van de BBQ en een paar consumpties.

Deze seizoensafsluiting is voor alle jeugdleden, dus ook de oudere jeugd is van harte welkom (eventueel ook zonder ouder/kind-wedstrijd)

Graag per team aanmelden en daarbij aangeven:

• Naam team
  • Naam spelers, trainer(s) / leider(s), ouders
  • Ouder/kind voetbal ja/nee
  • BBQ ja/nee

We starten de dag om 11.00 uur en deze zal omstreeks 19.00 uur afgelopen zijn.

Zodra alle aanmeldingen binnen zijn, gaan we de wedstrijden plannen en laten we z.s.m. weten wie er wanneer moet spelen. Graag uiterlijk 5 juni aanmelden door een mail te sturen naar activiteiten@vvgemert.nl

We hopen op een grote opkomst.

Namens team jeugdzaken en bestuur vv Gemert