Noodoproep scheidsrechters tekort!

28 oktober 2021

Beste spelers/leiders,

Zoals jullie waarschijnlijk wel ergens hebben vernomen, is er bij de KNVB maar zeker ook bij de amateurverenigingen een drastisch tekort aan scheidsrechters. Zo ook bij vv Gemert en met name bij de jeugd.

Nu de competities en bekerprogramma’s alweer 2 maanden van start zijn gegaan, hebben we wekelijks op de zaterdagen een tekort van ongeveer 4 scheidsrechters. Er zijn scheidsrechters (tijdelijk) gestopt en er is helaas geen nieuwe aanwas.
Om de wedstrijden toch door te kunnen laten gaan hebben de leiders of zelfs spelers hun wedstrijden moeten fluiten, waarbij er nu al teams voor de 2e keer aan de beurt komen. Dit is gewoonweg niet te doen, mede doordat de leiders er al vaak alleen voor staan. Ook fluiten onze verenigingsscheidsrechters regelmatig meerder wedstrijden op een zaterdag.

Middels dit schrijven willen we jullie vragen of jullie onze jeugd op de zaterdagen uit de brand willen helpen door het fluiten van wat wedstrijden. Met name aanstaande zaterdag missen we 5 scheidsrechters.

Mochten jullie willen helpen laat het dan aub zo snel mogelijk weten door een mail te sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl wij nemen dan z.s.m. contact op.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Bestuur, teamleiders en coördinatoren vv Gemert

PS: Aan alle leiders van de seniorenteams het verzoek om dit bericht te delen met de spelers. Uiteraard zijn ook niet leden welkom om ons te helpen en ook hier geldt: vele handen maken licht werk.