Noah van Dijk Pupil van de Week

2 mei 2016
Noah van Dijk is de Pupil van de Week bij de laatste thuiswedstrijd van vv Gemert van dit seizoen, komende zondag tegen DOSKO. Het is tevens de laatste competitiewedstrijd voor eigen publiek van papa Erik van Dijk, die aan het einde van het seizoen na een lange staat van dienst afscheid neemt van de zwartwitten. Noah is 7 jaar en speelt in F9. Hij heeft geen vaste plek op het veld, is overal te vinden. Zijn favoriete speler bij Gemert 1 is Jens Leijten. PSV is zijn club, met Luuk de Jong als beste speler. Zijn hobby is natuurlijk voetballen, maar daarnaast vindt Noah darten met opa leuk en een spelletje doen op de tablet.
Noah gaat samen met mama Judith, zusje Jill en broertje Luca genieten van papa’s laatste thuisduel voor Gemert 1. Wij wensen hen samen een hele mooie en sportieve middag toe.