Nieuwjaarsreceptie gaat niet door; andere avond jubilarissen

22 december 2021

Met het instellen van de corona-lockdown gaat er ook een streep door de Nieuwjaarsreceptie van onze club. Misschien wel een beetje verwacht, maar daarom niet minder vervelend. Voor het tweede jaar op rij kunnen we niet het glas heffen op het nieuwe jaar.

Dat betekent ook dat we net als in 2020 niet in de gelegenheid zijn om onze jubilarissen te huldigen. Hetzelfde geldt voor Gerrit van de Laar, die anderhalf jaar geleden al tot erelid werd uitgeroepen, maar nog altijd niet als zodanig in de bloemetjes is gezet.

Maar we geven niet op! Het bestuur gaat op zoek naar een alternatief in het komende voorjaar, in de veronderstelling dat er dan qua corona-maatregelen weer het nodige mogelijk is. Op een speciale avond in onze kantine worden dan alle jubilarissen van twee achtereenvolgende jaren uitgenodigd.

Zo gauw we een datum hebben gepland, ontvangen de jubilarissen een uitnodiging.