Nieuwe sponsoren voor stralend meidenteam MO13-1

12 november 2023

Het jongste meidenteam MO13-1 van vv Gemert is afgelopen week in het nieuw gestoken. Enkele weken geleden werden alle meiden voorzien van prachtige, nieuwe inloopshirts door Tegelzettersbedrijf Raaijmakers. Deze week ontvingen alle speelsters hun nieuwe sporttas van de sponsoren KeenSystems en Nagelsalon Bij Esther. Hier danken wij hen dan ook hartelijk voor!

Het team dat vorig jaar gestart is als MO11 in de jongenscompetitie is dit jaar doorgegroeid naar de MO13 in de meidencompetitie. Onder de leiding van Leon Verhofstad, Danny van den Eijnden en Esther Lam.

Het seizoen werd ijzersterk gestart met 4 klinkende overwinningen. Dat terwijl het team slechts 1 week had kunnen trainen, voordat er gestart moest worden met spelen op een groot veld, met scheidsrechter en o.a. buitenspel etc. etc. Een teken dat de groep erg leergierig is en in staat is hetgeen op de training geleerd wordt, snel ten uitvoer te brengen op het veld.

Deze mooie start bleef dan ook niet onopgemerkt en al snel meldden zich 2 nieuwe speelsters aan, waardoor het team nu uit een mooie mix van liefst 15 speelsters bestaat, in de leeftijd van 10, 11 en 12 jaar. De laatste 2 wedstrijden van de eerste fase gingen helaas verloren, maar toch werd deze fase met een mooie 3e plaats afgesloten.

Mixwedstrijd voor vakantie
Voordat de meiden konden gaan genieten van een welverdiende herfstvakantie, werd nog een mix-wedstrijd gespeeld samen met de meiden van het MO17-1 team. Een leuke afsluiting van de 1e fase, die door alle speelsters van MO13-1 als leerzaam, maar toch ook een beetje spannend ervaren werd. Na afloop werden de meiden verrast, met een plezierige verrassing: gezamenlijk friet en snacks eten! Een mooie promotie voor het meidenvoetbal bij vv Gemert.

Inmiddels is ook de 2e fase gestart met weer een nieuwe indeling, met 7 nieuwe tegenstanders. Ook nu zijn de meiden weer goed van start gegaan. Met 4 punten uit 3 wedstrijden doen ze mee in de bovenste regionen van de ranglijst.

Het meidenvoetbal bij vv Gemert zit absoluut in de lift en een mooie basis is gelegd, waarop we de komende maanden/jaren graag verder bouwen. Uiteraard staat het voetbalplezier bij onze kinderen voorop en het maakt ons dan ook extra trots dat we wekelijks kunnen genieten van de enorm steun van vele ouders aan de zijlijn, die ons team net dat beetje extra motivatie geven.

Trainers MO13-1