Nieuwe sponsorborden rond hoofdveld

21 mei 2020

De coronacrisis heeft een abrupt einde gemaakt aan de voetbalcompetities. Maar de vereniging draait achter de schermen natuurlijk gewoon door en probeert alles in orde te hebben voor de start van het nieuwe seizoen. Zo werden in de voorbije weken weer drie nieuwe sponsorborden opgehangen rondom het hoofdveld op sportpark Molenbroek.

Stefan Baggermans van ‘Baggermans pvc vloeren’ is als Stersponsor lid geworden van de Businessclub. Baggermans is uw adres voor deskundigheid, vakkundigheid en duurzaamheid op het gebied van pvc vloeren. Meer info, klik dan op de Facebookpagina.

Bouw Combinatie Gemert is toegetreden tot de Businesclub en Subsponsor geworden van de zwartwitten. Het bedrijf is landelijk actief voor gemeentelijke opdrachtgevers, met name op het gebied van (nat) houtrestauratie en waterbouw, maar werkt ook voor particulieren die hun woonbehoeftes willen aanpassen, waarbij Bouw Combinatie Gemert adviserend en begeleidend deelneemt, vanaf de eerste ideeën tot de oplevering en gebruiksfase.

Meer info: www.bouwcombinatiegemert.nl

BOX Opslag Gemert, een nieuwe bordsponsor van vv Gemert, is uw bedrijf als u voor korte of langere tijd opslagruimte nodig hebt. Zoekt u ruimte waar uw spullen veilig en droog staan? Waar u droog kunt laden en lossen? Zowel particulier als zakelijk dan bent u bij BOX Opslag Gemert aan het juiste adres. Meer info op de website van het bedrijf: www.boxopslaggemert.nl