Nieuwe selectie krijgt langzaam vorm

9 februari 2018

Achter de schermen werkt de Technische Commissie van vv Gemert hard aan de selectie voor komend seizoen. Sommige gesprekken zijn afgerond, anderen zijn nog in volle gang. De contouren van de nieuwe selectie komen alweer in beeld.

Zo is de TC verheugd om te melden dat een akkoord is bereikt met negen spelers van de huidige spelersgroep. Dennis van Rooij, Ralf Kemper, Jens Leijten, Jasper Lalisang, Dennis Groen, Lars Teuben, Kees Brugmans, Joost Habraken en Thijs Fonken spelen ook volgend jaar in het zwartwitte shirt.

UPDATE: Ook Youri van Brussel heeft aangegeven bij Gemert te blijven. Hij is de tiende speler van de huidige selectie die verlengt.

Daar staat een aantal vertrekkers tegenover. Eerder werd al bekend dat Ruben Rodrigues onze club aan het einde van het seizoen verlaat. Hij heeft een tweejarig contract getekend bij FC Den Bosch, de eerstedivisieclub waar hij nu al regelmatig meetraint. Bart van Berlo en Ronny van den Elzen hebben aangegeven te stoppen met voetbal.

Inmiddels is ook bekend dat het verblijf van Jeremias Carlos David bij vv Gemert beperkt blijft tot één seizoen. De aanvaller gaat starten met een eigen bedrijf en ziet geen mogelijkheden om dat te combineren met het voetbal op niveau. Ook Ron Jansen keert is bezig met zijn laatste maanden bij Gemert. De Veldhovense aanvaller, bezig aan zijn tweede seizoen op sportpark Molenbroek, heeft op basis van de balans voetbal-privé besloten om op zoek te gaan naar een andere club. Frank Bouwmans zal bij een andere club gaan voor een kans om eerste doelman te worden en vertrekt bij Gemert, waar hij al sinds de B-jeugd speelt.

Met andere spelers zijn de gesprekken nog niet afgerond. Via deze site houden we u in de komende weken op de hoogte van de voortgang.