Nieuwe coördinator meiden- en damesvoetbal vv Gemert

20 april 2021

In de zoektocht naar een coördinator voor het meiden- en damesvoetbal bij vv Gemert zijn we verheugd te kunnen melden dat Chantal van den Heuvel zich bereid heeft gevonden deze rol op zich te nemen.

Chantal is geen onbekende binnen vv Gemert, zij vervult al enkele jaren de rol van coördinator voor de O12 t/m O15 jeugd en begeleidt op zondag de Pupil van de Week bij de wedstrijden van Gemert 1.

Ook het damesvoetbal is haar niet vreemd, gezien zij in het verleden zelf actief speelster is geweest bij MVC.

In de rol van coördinator zal Chantal met veel enthousiasme de uitdaging aangaan om het meiden- en damesvoetbal binnen vv Gemert verder op de kaart te zetten door o.a. het opstellen van een meerjarenplan. Hierin zal zij ondersteund worden door de hoofd jeugdopleiding en teamleiders jeugd- en seniorenzaken.

Vanuit haar coördinatorrol zal zij het aanspreekpunt zijn voor alle betrokkenen en coördineert zij alle zaken die te maken hebben met teamindelingen, werving van speelsters en trainers/leiders en organisatie van wedstrijden.

Binnenkort zal Chantal kennis maken met de staf en speelsters van VR1 als de start van een nieuwe uitdaging en een nieuwe impuls voor het meiden- en damesvoetbal binnen vv Gemert.

Bestuur en teamleiders van vv Gemert wensen Chantal veel succes bij het uitoefenen van haar nieuwe rol.