Nieuw speeltuintje bij vv Gemert

17 april 2019

Sponsors ‘Vrienden van de Jeugd” en organisatie Bourgondisch Voetbal Toernooi (BVT) slaan de handen ineen.

Alweer enkele jaren geleden is het speeltuintje op onze accommodatie om veiligheidsredenen geruimd. En al die tijd heeft het plekje er (noodgedwongen) een beetje troosteloos bij gelegen, omdat onze club met de beperkte financiële middelen andere keuzes moest maken en het speeltuintje nog geen nieuw leven in kon blazen. Maar gelukkig gaat dit op kort termijn veranderen. Dankzij de sponsors Vrienden van de Jeugd en een extra bijdrage vanuit de organisatie van het Bourgondisch Voetbal Toernooi wordt dit middelpunt voor onze allerkleinste voetbalvrienden en voetbalvriendinnen in ere hersteld.

Hieronder voorbeelden van de toestellen die we gaan plaatsen en gelukkig is er ook nog genoeg geld om er een mooi en veilig hekwerk omheen te kunnen plaatsen.