Nieuw: digitale nieuwsbrief voor alle leden

13 april 2017

Deze week is alle leden van wie het emailadres bekend is bij de club de eerste editie van de digitale nieuwsbrief ‘Langs de Lijn’ toegestuurd. Jaarlijks maken we voortaan enkele van deze nieuwsbrieven. Op die manier wil vv Gemert als club de communicatie met haar leden verder optimaliseren.

In de nieuwsbrief staan achtergrondverhalen, worden onze vrijwilligers in de schijnwerpers gezet en melden we nieuwtjes en weetjes. Niet per se gericht op Gemert 1, maar op de vereniging in zijn volle breedte; jeugd, vrijwilligers, lagere seniorenteams, g-voetbal, damesvoetbal, supporters; alles kan aan bod komen!

Ben je wel lid, maar heb je deze week geen ‘Langs de Lijn’ ontvangen? Geen probleem. Stuur een mailtje naar pr@vvgemert.nl en we zetten je naam in de verzendlijst voor de volgende editie.