Naderend afscheid 3 spelers; Fabrizio Deben tekent bij

19 februari 2024

De gesprekken bij vv Gemert over de selectie van volgend seizoen naderen hun voltooiing. De Technische Commissie heeft bekendgemaakt dat drie spelers van de huidige selectie  – Bram Jacobs, Hazem Ben Rouba en Jorn Migchels – aan het einde van het seizoen afscheid nemen. Fabrizio Deben verlengt en speelt ook volgend seizoen in het zwartwit.

Met Bram Jacobs (34) vertrekt straks een speler die vele jaren mede het gezicht heeft bepaald van het eerste elftal. De kopsterke centrale verdediger uit Sambeek kwam in de zomer van 2016 over van Volharding en is dus bezig met zijn achtste aaneengesloten seizoen in de Gemertse hoofdmacht. Hij maakte op sportpark Molenbroek tal van sportieve hoogtepunten mee: de bekerwinst in 2018, de promotie naar de derde divisie in 2019, de bekerwedstrijden tegen Feyenoord en ADO Den Haag.

Met Hazem Ben Rouba en Jorn Migchels verliest de club aan het einde van het seizoen twee spelers uit de eigen opleiding. Hazem heeft zijn hele leven bij vv Gemert gespeeld en heeft besloten om het komend seizoen elders te proberen. Jorn begon met voetballen bij ELI, maakte vervolgens vier seizoenen deel uit van de opleiding van Helmond Sport en kwam als D-speler naar sportpark Molenbroek. Bij de zwartwitten doorliep hij alle elftallen en maakte hij in de zomer van ‘22 de stap naar de selectie.

Goed nieuws is de verlenging van Fabrizio Deben. De jonge verdediger – al sinds O15 voetballend op sportpark Molenbroek – is dit seizoen definitief doorgebroken en heeft een basisplaats bemachtigd op de rechtervleugelpositie. Hij maakt ook in het seizoen ’24-’25 deel uit van de selectie.

Met de overeenstemming met Fabrizio komt de selectie voor volgend seizoen op veertien spelers:

Selectie seizoen ‘24-’25: Stefan Tielemans, Koen van den Tillaart, Romeo Okonkwo, Erwin van den Broek, Noël van Gerven, Brent Achten, Wout Barten, Matt Bolhuis, Job Michels, Ralf Kemper, Dylan van Diepen, Eon Herman, Yentl Meyssen en Fabrizio Deben.