Mooie seizoensafsluiting jeugd!

11 juni 2023

De jeugd van vv Gemert heeft zaterdag op een stralende dag een punt gezet achter het seizoen. Het werd een mooi slotakkoord voor de junioren en pupillen.

Op sportpark Molenbroek was het de hele dag gezellig. Op de velden waren er tal van activiteiten. Er werden maar liefst 25 ouder-kind-wedstrijden gespeeld, PSV-on-Tour (met onder meer de originele spelersbus en mascotte Phoxy) was aanwezig en de jeugd kon zich uitleven op springkussens, een rodeo-stier en met bubble-voetbal.

Met een braskaart konden de jonge voetballers allerlei lekkers verkrijgen. Ondanks de warmte kijken we terug op een heel geslaagde dag, waarvoor dank aan alle vrijwilligers die zich ingezet hebben om alles in goede banen te leiden.