MO17-1: goed bezig!

18 mei 2023
Meisjes Onder 17-1 van vv Gemert is goed bezig! Het team heeft een reeks van zes overwinningen achter de rug. Een knappe prestatie, waardoor de meiden in de competitie tweede staan. In het laatste duel werd WEC, directe concurrent en de huidige nummer drie, met 5-0 aan de kant gezet.

In dit tweede seizoen als nieuw team is het mooi te zien dat er veel geleerd is en er hard voor elkaar gewerkt wordt. Er worden mooie doelpunten gemaakt en keeper Mariëlle maakt prachtige reddingen.

In de competitie staan er nog drie wedstrijden op het programma. Over een paar weken speelt MO17-1 het nieuwe eindtoernooi van de KNVB, de Final League, waar het team met de beker naar huis wil gaan!

In de voorbije week was er geen wedstrijd en is het team de zaal ingegaan om eens anders te trainen (en alvast met een beker op de foto te gaan….).

Wil jij ook komen voetballen, meld je dan aan! Je bent van harte welkom.