Minuut stilte én afscheid spelers vooraf aan Gemert-Quick

10 september 2020

Supporters van vv Gemert worden opgeroepen om zondag op tijd naar sportpark Molenbroek te komen voor de competitiewedstrijd tegen Quick. Voor het eerste fluitsignaal om 14.00 uur vraagt vv Gemert aandacht van het publiek om de volgende redenen:

• Eind augustus werden we getroffen door het overlijden van Wim de Haard. Wim was een échte zwartwitter. Bijna zeventig jaar lid was hij lid en gedurende zijn leven in vele hoedanigheden zeer betrokken bij de club. Voor Gemert-Quick wordt een minuut stilte in acht genomen ter nagedachtenis aan hem. Ook dragen de spelers van vv Gemert rouwbanden.
  • Aan het einde van vorig seizoen heeft een aantal spelers afscheid genomen van het vaandelteam van vv Gemert. Door het coronavirus en het vroegtijdige einde van de competitie is er geen mogelijkheid geweest om hen uit te zwaaien. Toch wil de club hun vertrek niet zomaar voorbij laten gaan. Zondag voor de wedstrijd wordt alsnog stilgestaan bij het afscheid van Ralf Kemper, Thijs van Pol, Jori Vermeulen en Reva Kreekels . Justin Houwers kan helaas niet aanwezig zijn.

Graag tot zondagmiddag!