Minn10 steekt vv Gemert in het nieuw!

30 juli 2021

De selectie, het bestuur én alle kantinemedewerkers van vv Gemert zijn volledig in het nieuw gestoken door Minn10 Menswear!

Eigenaar Paul Kuipers van de herenkledingzaak in winkelpassage De Commandeur heeft alle spelers en leden van de technische staf van het eerste elftal voorzien van een blouse, sweater en jeans. De bestuursleden kregen in plaats van een sweater een mooi colbert aangemeten. De kantinemedewerkers hebben splinternieuwe poloshirts.

Minn10 Menswear is al meer dan vijf jaar het vertrouwde adres in het Gemertse centrum voor onderscheidende maar betaalbare casual herenkleding en jeans. Iedere bezoeker kan rekenen op een uitgebreid assortiment, met bekende merken als PME Legend, Quotrell, Cast Iron, Blue Industry, Pure White, etc. De service, ontvangst en persoonlijke benadering van Paul zijn ongeëvenaard en staan garant veel veel aanloop in het hartje van Gemert.

Het bestuur van vv Gemert bedankt Paul voor zijn betrokkenheid bij onze vereniging.

• Minn10 Menswear
  • Commandeur 7