Akkoord met Yentl Meyssen, Eon Herman en Romeo Okonkwo!

9 februari 2024

De Technische Commissie van vv Gemert meldt goed nieuws. Van de huidige selectie is opnieuw met drie spelers overeenstemming bereikt over volgend seizoen. Yentl Meyssen, Eon Herman en doelman Romeo Okonkwo trekken ook volgend seizoen het zwartwit om de schouders.

Met Yentl en Eon zijn twee sterkhouders in het eerste elftal vastgelegd voor volgend seizoen. Yentl streek in de zomer van 2021 neer op sportpark Molenbroek en begint straks dus aan zijn vierde seizoen bij de zwartwitten. Eon ‘Jontje’ Herman komt sinds de winter van vorig jaar uit voor Gemert en is nu bezig aan zijn eerste volle seizoen.

Het drietal keepers in de selectie ondergaat in de zomer geen verandering. Stefan Tielemans en Koen van den Tillaart waren al akkoord en ook Romeo Okonkwo blijft bij vv Gemert, zo maakt de TC bekend.

De selectie voor volgend seizoen telt inmiddels dertien namen: Stefan Tielemans, Koen van den Tillaart, Romeo Okonkwo, Erwin van den Broek, Noël van Gerven, Brent Achten, Wout Barten, Matt Bolhuis, Job Michels, Ralf Kemper, Dylan van Diepen, Eon Herman en Yentl Meyssen.