Vacatures meiden- en damesvoetbal vv Gemert

5 april 2021

Voor het meiden- en damesvoetbal van vv Gemert zijn we op zoek naar een aantal gedreven mensen voor de volgende functies, waarbij een combinatie van beiden natuurlijk ook mogelijk is.

TRAINER (M/V) DAMES 1:

Ben jij een enthousiaste trainer en/of coach? En heb jij een gezonde dosis ambitie? Wellicht zijn we dan op zoek naar jou!

VV Gemert is voor het seizoen 2021/2022 op zoek naar een trainer en/of coach voor haar damesteam. Dit team zal de basis vormen voor een brede impuls aan het meiden- en damesvoetbal binnen vv Gemert en speelt in de 4e klasse zondag Zuid II.

Het gaat om één of twee trainingsavond(en) in de week en bij voorkeur ook aanwezig op zondag tijdens de wedstrijd.

Profiel:

• Passie voor voetbal
  • Goede communicatieve en sociale vaardigheden
  • Een gezonde dosis ambitie
  • Deskundigheid om het team en de speelsters beter te maken
  • Capaciteiten om gevarieerde trainingen te verzorgen en voetbalkennis over te brengen
  • Ervaring om de groep te motiveren en te zorgen voor een juiste teamsfeer en -spirit
  • Goede samenwerking met de huidige staf van de dames.

Wat bieden wij?

Een leergierige, enthousiaste en gedreven groep; bestaande uit een mix van jonge én ervaren speelsters die kritisch naar elkaar durven te zijn en het beste in elkaar naar boven halen. Daarnaast houden zij van gezelligheid, zowel binnen als buiten het veld.

—————————————————————————————————–

COÖRDINATOR (M/V):

Voetbalvereniging Gemert is met het oog op komend seizoen (en de jaren daarna) op zoek naar een ambitieuze, gedreven en enthousiaste coördinator voor het meiden- en damesvoetbal. De club wil het voetbal voor meiden en dames een extra impuls geven en daarmee richting de toekomst een stabielere basis bieden. Want bij een vereniging als vv Gemert kan en mag het damesvoetbal natuurlijk niet ontbreken. Voor komend seizoen heeft Gemert één VR1-team, en een aantal enthousiaste meiden die nog in een jongensteam spelen.

In de komende jaren hopen we het aantal voetballende meiden en dames bij vv Gemert substantieel uit te breiden. De coördinator zal in deze plannen een belangrijke spil worden. Hij of zij draagt binnen een team zorg voor het opstellen en uitvoeren van het (technisch) clubbeleid ten aanzien van meiden- en damesvoetbal.

Je bent het aanspreekpunt voor alle betrokkenen en coördineert alle zaken die te maken hebben met teamindelingen, werving van speelsters en trainers/leiders en organisatie van wedstrijden.

Ervaring in de begeleiding/coaching/coördinatie van damesvoetbal is een pré. Voorop staat altijd om de speelsters maximaal te enthousiasmeren; plezier in het voetbal staat voorop. De coördinator meiden- en damesvoetbal krijgt een uitdagende maar aantrekkelijke functie, waarbij hij of zij met steun van bestuur en teamleiders grote slagen kan maken op weg naar een grotere meiden- en vrouwensectie binnen vv Gemert.

Indien u interesse of vragen heeft aangaande één van de vacatures of beiden, dan graag contact opnemen met:

• Jels Berkers 06-21313656 of via mail seniorenzaken@vvgemert.nl
  • Frans-Joseph van Lierop 06-24542773 of via mail frans-josephvanlierop@vvgemert.nl

Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.