Meer dan 100 deelnemers FIFA PS-toernooi bij vv Gemert!

5 januari 2017

Op woensdagavond stonden 52 teams van 2 spelers gereed om te beginnen aan het fifa toernooi 2017, dat vv Gemert organiseerde in samenwerking met Dutch Games Masters.

Er stonden 8 gameplekken klaar en na wat oponthoud bij de inschrijving (er waren onderling wat teams gewisseld van spelers) gingen we van start met de poulewedstrijden. In verband met het grote aantal deelnemers werden er tegelijkertijd 2 toernooien gespeeld.

Het was spannend en soms klonk er gejuich bij een klinkende overwinning. Het werd later en later en uiteindelijk werd de finale op het grote scherm gespeeld tussen team Balder van Osch en Teun Crooijmans tegen Milan Florack en Niels van Oorschot. Deze werd gewonnen door Balder en Teun, al gaven Milan en Niels heel goede tegenstand! Klasse, jongens!

Iedereen had een leuke avond gehad, en het is zeker weer voor herhaling vatbaar. Onze excuses aan de wachtende ouders dat het zo laat is geworden, wellicht kunnen we er in 2018 voor kiezen om het fifa toernooi te verplaatsen naar een middag in de kerstvakantie.

Mochten er nog vrijwilligers zijn die bij de organisatie van dit toernooi willen helpen, laat het even weten aan: verenigingszaken@vvgemert.nl. Het gaat dan voornamelijk over de info naar spelers en leiders zodat we het aantal inschrijvingen weer kunnen gaan overtreffen.