Mededeling aangaande trainingen en nieuwe teamindelingen!

29 mei 2024

Beste jeugdleden, ouders, trainers en leiders,

Afgelopen weken zijn onze coördinatoren druk bezig geweest met het maken van de indelingen voor het nieuwe seizoen. Op zondag 2 juni 2024 worden deze nieuwe indelingen (in de loop van de dag) voor het seizoen ’24-’25 op de site geplaatst, onder kopje jeugd.

Hoe zijn deze indelingen tot stand gekomen?

• Evaluatieformulieren ingevuld door de trainers/leiders en gedeeld met de Hoofd Jeugd Opleiding (HJO).
  • Gesprekken met trainers/leiders
  • Waarnemingen door HJO, (technisch) coördinatoren en selectietrainers (interne scouting) bij wedstrijden en trainingen.

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft, kunt u alleen maar reageren door vóór 9 juni een mail te sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl.
Op appjes en/of telefoontjes zal niet worden gereageerd.

Uiterlijk 12 juni krijgt u dan een reactie op de vragen en/of opmerkingen.

Voor wat betreft de trainingen:

• Deze week (27 t/m 30 mei) wordt er voor het laatst getraind met de huidige teams.
  • Volgende week (4 en 6 juni) trainen alleen de selectieteams O11 t/m O19, MO13 en MO17.
  • Week 24 en 25 kan er getraind worden door de nieuwe teams, echter 1 x per week en indien er trainers gevonden zijn voor desbetreffende team.

Met sportieve groet,

Team jeugdzaken vv Gemert