Leden-webshop vv Gemert, met hoge kortingen!

21 juli 2021

Voetbalvereniging Gemert heeft voortaan een eigen webshop. Via deze site kunnen onze leden kleding en accessoires bestellen. Het mes snijdt daarbij aan twee kanten: de leden krijgen een flinke korting en een deel van de opbrengst vloeit terug naar de club.

De nieuwe ledenshop is het resultaat van een intensieve samenwerking tussen de club, onze vaste kledingleverancier en trouwe sponsor MK Sport (Koen en Mary van der Vrande) en Deventrade. Deventrade is marktleider in kleding voor sportteams en heeft sponsorovereenkomsten met meer dan 1000 amateur- en profclubs in Nederland en daarbuiten. Voor vv Gemert levert Deventrade een speciale clubcollectie van het merk Hummel. Daarnaast kan ook kleding van andere merken besteld worden.

Leden krijgen liefst vijftien procent (!) korting als ze hun kleding via onze webshop bestellen. Alles is mogelijk; ook bedrukkingen, zoals een logo of een naam. De kleding wordt niet aan huis geleverd, maar kan opgehaald worden op ons vertrouwde adres bij MK Sport in de Nieuwstraat.

Maar er is meer; van elke aankoop gaat tien procent naar de club. Dus door kleding en accessoires via onze webshop te bestellen, geniet u zelf van een forse korting en steunt u bovendien de club.

Op de homepage van onze site vindt u een aantal verwijzingen met links naar de nieuwe ledenwebshop, onder meer rechtsboven in de menubalk en onder bij het blok attentie. Vervolgens vindt u gemakkelijk uw weg en kunt u met een paar klikken heerlijk winkelen of direct kleding bestellen. Kijk snel!

*Het eigen zwartwitte clubshirt van vv Gemert is niet via de webshop te bestellen. Daarvoor kunt u zoals voorheen te allen tijde terecht bij MK Sport in de Nieuwstraat.
*De webshop voor leden is niet bedoeld voor kledingsponsoren. Heeft u interesse om een team te voorzien van nieuwe kleding? Neem dan contact op met de sponsorcommissie (sponsoring@vvgemert.nl).

Op de foto: Pim Adriaans (l) en Gerco Vervenne (r) van de Sponsorcommissie van vv Gemert op bezoek bij Deventrade in Deventer. In het midden Douwe Homma van Deventrade.