Leden gratis naar kraker Gemert-TEC

16 september 2021

De competitiewedstrijd tegen DEM, komende zondag in Beverwijk, is voor Gemert de start van een enerverende week. Komende woensdag (22 september) staat immers de bekerwedstrijd tegen tweededivisionist TEC op het programma. Het gaat om de laatste kwalificatieronde. De winnaar plaatst zich voor het hoofdtoernooi.

De zwartwitten weten wat voor moois zo’n dood-of-de-gladiolen-duel kan brengen.  Drie jaar geleden – in augustus 2018 – werd HSV Hoek na penalty’s geklopt op een enerverende avond op sportpark Molenbroek (zie foto na laatste strafschop) en rolde een paar dagen later de wedstrijd tegen Feyenoord uit de koker.  Zijn de zwartwitten in staat tot weer zo’n surprise? Zeker is dat Gemert dan moet stunten. De ploeg uit Tiel is immers de trotse en nog ongeslagen koploper in de Tweede Divisie en heeft duidelijk gemaakt wat de intenties zijn dit seizoen.

Bij de Gemertse aanhang staat de wedstrijd tegen TEC al een tijdje roodomcirkeld in de agenda. Voor alle leden en seizoenkaarthouders geldt: op vertoon van hun pasjes hebben zij gratis toegang tot het duel!  De entree voor niet-leden bedraagt 5 euro. Voor 65-plussers en kinderen tot en met 15 jaar geldt een entreebedrag van 2,50 euro.

Graag tot woensdagavond! De wedstrijd begint om 20.00 uur.

En alsof het niet op kan: volgende week zondag staat ook de derby tegen Blauw-Geel’38 nog op het programma. Ook op sportpark Molenbroek. Daarover later meer!

Feest rond Bono Barten na de laatste strafschop tegen Hoek, augustus 2018.