Laatste kans foto’s jubileumboek!

29 augustus 2022

Beste leden,

Deze week staan de laatste fotosessies op het programma voor het grote voetbalplaatjes-verzamelboek, dat dit najaar rond het 110-jarig jubileum van vv Gemert in samenwerking met Albert Heijn Gemert wordt gepresenteerd.

Voor wie nog niet op de foto is gezet; dit zijn de laatste kansen! Kijk op bijgevoegde lijst; daar staan de voorkeurstijden op. Een foto maken gebeurt in de bestuurskamer en is een kwestie van twee minuten. Doe het niet alleen voor jezelf, maar ook voor je ploeggenoten en de club; zorg ervoor je eigen team straks zo compleet mogelijk in de prachtige gids komt.

De data zijn:

• do (1-9) tussen 17.30 en 20.30 uur
  • vr (2-9) tussen 17.30 en 20.00 uur
  • za (3-9) tussen 10.00 en 14.00 uur
  • zo (4-9) tussen 10.00 en 13.00 uur

#Indien iemand echt niet kan op de aangegeven dag, mag hij/zij ook op een andere dag aansluiten.

#Nieuwe leden die nog niet op de lijst staan mogen op een willekeurige dag aansluiten.

#Een beperkt aantal foto’s is niet goedgekeurd, dus advies: kijk even of je naam op de lijst staat. Mogelijk ben je al geweest, maar word je alsnog genoemd.

DIT IS HET SCHEMA VOOR DEZE WEEK!

Over de toestemming in het kader van de privacy. Door aanhoudende problemen met de speciale link hebben we het nu eenvoudiger gemaakt. Voor wie nog geen bevestiging heeft: stuur een mailtje met je naam, je team en het woord ’toestemming’ naar pr@vvgemert.nl en daarmee is alles geregeld. Bij voorbaat dank!

We rekenen op jullie medewerking.

Bestuur vv Gemert