Als lid vv Gemert met korting naar bekerduel PSV

17 november 2017

Voor € 7,50 naar PSV – VVV-Venlo

vv Gemert is Amateur Partner van PSV.  Als uitvloeisel van dit samenwerkingsverband kun je als lid van vv Gemert met korting naar de bekerwedstrijd PSV – VVV-Venlo op woensdag 20 december om 18.30 uur in het Philips Stadion.

Bestel online!
Bestel via PSV.nl/verenigingsactie met korting je kaart(en) voor dit bekerduel. Jij betaalt slechts € 7,50. De korting geldt uitsluitend als je bestelt via bovenstaande link en met de couponcode VVGEMERT. Bestellen kan tot en met woensdag 6 december. Alleen door te bestellen via bovenstaande link en het invullen van de code kan de korting worden verstrekt en worden de deelnemende leden bij elkaar geplaatst.

Tickets per mail
PSV Kaartverkoop verwerkt alle reserveringen per vereniging, zodat deze gezamenlijk kunnen worden ingedeeld op de tribune. Uiterlijk een week voor de wedstrijd ontvang je je ticket per e-mail. Na je bestelling ontvang je wel een bestelbevestiging, maar je ticket volgt dus later.

Veel plezier!