Koninklijke onderscheidingen Mary Verbrugge en Piet van Dijk

26 april 2018

Voetbalvereniging Gemert feliciteert Mary Verbrugge en Piet van Dijk met hun Koninklijke Onderscheidingen, die ze vanochtend ontvingen tijdens de Lintjesregen op de dag voor Koningsdag.

Mary Verbrugge werd in de ochtend door burgemeester Michiel van Veen verrast in zijn eigen woning. Mary is voortaan Lid in de Orde van Oranje-Nassau en die eer komt hem als geen ander toe. Bij vv Gemert is Mary al vele jaren een van de dragende krachten van de vereniging. Als teamleider accommodatie steekt hij wekelijks vele uren in de club, die altijd een beroep op hem kan doen. Mary is tevens coördinator van het jaarlijkse Bourgondisch Voetbal Toernooi, waarvan de voorbereidingen alweer in volle gang zijn.

Natuurlijk is vv Gemert niet de enige club die profiteert van Mary’s vrijwillige inzet. Hij krijgt de Koninklijke Onderscheiding eveneens voor zijn betrokkenheid bij carnavalsvereniging De Drumknaauwers (waarvan hij vele jaren voorzitter was), Stichting Gemertse Avonden, de Stichting Caribisch Carnaval Gemert, Uitgekookt en Verwenddag Gemert. MARY PROFICIAT!

Nog een bekend gezicht van onze zwartwitten werd donderdagochtend geëerd. Piet van Dijk was meer dan twintig jaar (!) scheidsrechter bij onze club. Ook zet hij zich op vele wijzen al meer dan dertig jaar in voor de parochie Heilige Willibrordus en is hij activiteitenvrijwilliger voor De Zorgboog. PIET PROFICIAT!