Kampioen JO15-1 kijkt terug op topseizoen

18 mei 2023

JO15-1 kijkt terug op een geweldig seizoen. Het team onder leiding van Jannick, Thomas, Rudy en Denzel werd kampioen en promoveert daarmee naar divisie 5!

In de najaarsreeks werd de ploeg vijfde. Na de winterstop hebben de jongens hard gewerkt en getraind en dat werd beloond met het voorjaarskampioenschap. In de eerste tien wedstrijden bleef de ploeg ongeslagen: negen keer winst en één gelijkspel, een indrukkende serie. Alleen de laatste wedstrijd ging verloren.

In de kampioenswedstrijd tegen de nummer twee sv Rhode uit Sint-Oedenrode werd een zwaarbevochten 3-2 zege uit het vuur gesleept. Een kwartiertje na afloop hoorden de zwartwitten dat de titel binnen was, toen het puntenverlies doorsijpelde van de nummer 3, Trinitas.

Er werd een mooi feestje gevierd, met dank aan de ouders! Het team bedankt sponsor MK Sport voor de steun en gaat in het Hemelvaartsweekeinde nog proberen om een mooie prijs in de wacht te slepen bij de Ederberglandcup in het Duitse Allendorf.

Succes mannen!