Jord Snijders Pupil van de Week bij Gemert-Blauw Geel

13 september 2019

Pupil van de Week bij de wedstrijd Gemert-Blauw Geel’38 – op zaterdag 14 september – is Jord Snijders. Jord is 13 jaar en speelt in het Gemertse G-juniorenteam. Met de uitverkiezing van Jord wordt stilgestaan bij het 25-jarig jubileum van het G-voetbal in Gemert. De spelers van Gemert en Blauw Geel zullen ook via een speciale erehaag van G-spelers het veld opkomen zaterdagavond.

Jord woont in Handel. Zijn favoriete clubs zijn vv Gemert, PSV en Ajax. Zijn favoriete speler bij vv Gemert is Jos, zijn trainer. Ook is hij fan van Memphis Depay. Hobby’s van Jord zijn natuurlijk voetballen – schieten op het doel vind hij het allerleukste – en hardlopen.

Ome Rien (Snijders) – hoofd van de medische staf van Gemert – vindt het erg jammer dat hij zaterdag niet bij de wedstrijd kan zijn om Jord te zien als Pupil van de Week. Maar als Gemert scoort zal, Jord extra hard juichen, heeft hij beloofd.

Wij wensen VIP Jord, vader Joris, moeder Joyce en zussen Mara (18 jaar) en Ise (17 jaar) veel plezier toe komende zaterdag!