JO14-2 bedankt Van Lankveld Grond, Weg & Waterbouw

13 juli 2020
Op 11 juli bedankte JO14-2 Van Lankveld Grond, Weg & Waterbouw voor de grote betrokkenheid als het gaat om de sponsoring van het team. Van Lankveld Grond, Weg & Waterbouw heeft zich de afgelopen vijf jaren ruimhartig opgesteld in de vorm van wedstrijd- en trainingstenue’s, trainingspakken alsmede een toernooibijdrage voor een toernooi in Duitsland. Dat is niet onopgemerkt gebleven bij club, spelers, trainers en ouders.
Een bedankje was na die periode dan ook op zijn plaats. Dit hebben we gedaan in de vorm van een teamfoto die we wederom met hulp van spelers, trainers en fotograaf Frans Suijs hebben laten maken. Deze hebben we namens het team – op gepaste afstand – door Job Dinsbach laten overhandigen aan beide directeuren Joey en Rick van Lankveld.
Namens vv Gemert en het team JO14-2 willen we ook via deze weg Van Lankveld Grond, Weg & Waterbouw bedanken voor de steun van de afgelopen periode en we hopen deze samenwerking nog jaren door te kunnen zetten binnen de jeugdopleiding.