Jeugdscheidsrechters bij wedstrijd PSV

25 september 2016

Op woensdag 21 september jl. zijn onze jeugdscheidsrechters – Sven Sanders, Jamey Wheatman, Jamie de Wit, Daan Manders, Victor van Lierop, Jarno van de Boogaard en Maik Smits – op uitnodiging van PSV te gast geweest bij de wedstrijd PSV-Roda JC. Een drietal begeleiders fungeerde daarbij als privéchauffeur om deze hooggeëerde gasten tijdig op de plaats van bestemming te krijgen.

De stemming zat er al bij het vertrek uit Gemert goed in en bij de zitplaatsen aangekomen werd dit alleen maar beter, omdat het wel hele mooie plaatsen waren die PSV voor ze bedacht had. PSV had er in de wedstrijd duidelijk meer zin in dan Roda JC, maar PSV had ook nog wel iets goed te maken voor haar aanhang na FC Groningen (0-0) en het verlies tegen Atlético Madrid (0-1) en Feyenoord (0-1). De eindstand was 4-0 voor PSV met een mooie verdeling van twee goals vóór en twee na de rust. Tevens waren ze getuige van het debuut van Siem de Jong die ongeveer één vol uur zijn kunsten mocht vertonen aan het publiek. Tevreden reed men na de wedstrijd weer naar huis.

img_1440 img_1427