Bram Jacobs blijft, Mark Westerlaken weg bij vv Gemert

20 februari 2021

De Technische Commissie van vv Gemert heeft weer een aantal gesprekken met spelers met het oog op volgend seizoen afgerond. Bram Jacobs maakt ook volgend seizoen deel uit van de selectie van de zwartwitten, Mark Westerlaken gaat de club verlaten.

Jacobs begint komende zomer aan zijn zesde seizoen bij Gemert. De centrale verdediger kwam in 2016 over van rkvv Volharding. Mark Westerlaken maakt sinds de winter van ‘18/’19 deel uit van de selectie. Hij sloot tussentijds aan, nadat hij voor zijn studie in het buitenland was geweest en halverwege het seizoen terugkeerde in Nederland.

In het voorjaar van ‘19 ging hij ook wedstrijden spelen voor de zwartwitten, waardoor hij nog een aandeel had in de promotie naar de derde divisie. In de voorbije, door corona afgebroken seizoenen was hij vaste waarde, maar met het oog op de toekomst zaten de club en de centrale verdediger niet op één lijn.

De selectie voor volgend seizoen bestaat op dit moment uit de volgende namen: Stefan Tielemans, Stijn Goossens, Joost Habraken, Jens Leijten, Willem den Dekker, Ralf Kemper, Bram Jacobs, Erik van Loon, Joop Daniëls, Gregory Lammers, Hazem Ben Rouba, Cas Jansen, Johan van Lierop, Jeremy Raaijmakers, Luc Lentjes.