Dit jaar geen Open Dag

7 augustus 2016

Door een samenloop van omstandigheden heeft het bestuur van vv Gemert besloten om dit jaar bij aanvang van het nieuwe voetbalseizoen geen Open Dag te organiseren. Voor een Open Dag bij aanvang van het nieuwe seizoen zou alleen het weekend van 20 en 21 augustus in aanmerking komen. Dat valt in de schoolvakanties, maar dit jaar tevens in de bouwvakvakantie van regio Zuid. Bovendien zijn meerdere vrijwilligers die dit festijn organiseren dan nog op vakantie, evenals veel leden en sponsors. In het weekend van 20 en 21 augustus zijn tevens verplichte bekerwedstrijden voor meerdere jeugdteams en voor senioren. Verder speelt Gemert 1 al op zondag 21 augustus thuis om 14.30 uur haar 1e competitiewedstrijd tegen Halsteren.

Wij hechten eraan om een Open Dag bij voorkeur bij aanvang van de competitie te organiseren en niet pas in september of nog later, vandaar dit eenmalige besluit. Na twee eerdere geslaagde Open Dagen in 2014 en 2015 zijn we vast van plan het bij deze uitzondering te laten .

Het is de bedoeling om in de toekomst deze Open Dag weer te organiseren. Wij rekenen op uw begrip.

Bestuur vv Gemert.