Inschrijving Jan van Zeeland jeugdtoernooi

15 april 2024

Op zaterdag 8 juni wordt op sportpark Molenbroek het Jan van Zeeland jeugdtoernooi gehouden. VV Gemert zet de deuren dan wijd open voor teams uit de wijde omgeving in de leeftijdscategorieën O7 tot en met O10.

Er wordt gespeeld met de teams van het seizoen 2023/2024 en voor alle leeftijdscategorieën geldt dat er 6-tegen-6 gevoetbald wordt op een kwart wedstrijdveld.  We streven ernaar om voor iedere leeftijdscategorie een eigen toernooi in te richten.

Ben je als vereniging nog op zoek naar een mooi toernooi aan het einde van het seizoen voor een of enkele teams in deze categorieën? Heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar jeugdtoernooien@vvgemert.nl voor meer informatie. Via die weg krijg je indien gewenst snel een inschrijfformulier toegestuurd.

Hopelijk tot in juni!