Inloopspreekuur fysio voor jeugd vv Gemert

11 september 2021

Voor de jeugdspelers van vv Gemert zijn er enkele momenten in de week waarop ze de mogelijkheid hebben om zijn/haar blessure te laten beoordelen door een fysiotherapeut. Spelers worden gescreend, waarna een advies over het herstelproces volgt. Een behandeling is tijdens het inloopspreekuur niet mogelijk.

Voor het inloopspreekuur zijn de volgende momenten gereserveerd:

• Maandag van 20.00 uur tot 20.50 uur bij de Fysioclub. De Fysioclub zit gevestigd in het pand van Fitland Gemert. I.v.m. COVID-19 is reserveren hier verplicht. Via deze LINK gaat dat heel gemakkelijk.
  • Dinsdag van 18.30 uur tot 19.00 uur bij de EHBO-ruimte van vv Gemert.

Wanneer een speler gebruik heeft gemaakt van het inloopspreekuur zal er contact worden gelegd met de trainer. Hierbij wordt advies gegeven over de inzetbaarheid van de speler voor training en wedstrijden. Voor vragen kunt u mailen naar: dirk.vandervrande@fysioclub.nl.

Sportieve groet,

Medische staf vv Gemert