Inloopspreekuur bij JVDI de Fysioclub of vv Gemert

15 februari 2022

Gelukkig mag er weer gevoetbald worden!

Helaas ontstaan er ook blessures doordat spelers vanuit een lockdown weer volledig mogen trainen en wedstrijden spelen.

Heb je klachten, twijfel niet en laat je blessure beoordelen tijdens het inloopspreekuur bij JVDI de Fysioclub of vv Gemert.

Hiervoor zijn de volgende momenten gereserveerd:

• Maandag van 20.00 uur tot 20.50 uur bij de Fysioclub. De Fysioclub zit gevestigd in het pand van Fitland Gemert. Reserveren via deze LINK.
  • Dinsdag van 18.30 uur tot 19.00 uur bij de EHBO-ruimte van vv Gemert. Reserveren via deze LINK.

Wanneer een speler gebruik heeft gemaakt van het inloopspreekuur zal er contact worden gelegd met de trainer. Hierbij wordt advies gegeven over de inzetbaarheid van de speler voor training en wedstrijden. Voor vragen kunt u mailen naar: dirk.vandervrande@fysioclub.nl.

Sportieve groet,

Dirk van der Vrande