Informatieavonden jeugdvoetbal bij vv Gemert!

27 augustus 2019

Informatieavond met als thema ‘Waarom is het een feest om bij vv Gemert jeugdtrainer te zijn?’ gaat op herhaling!

Op maandag 2 september en dinsdag 10 september presenteren we in de kantine om 19.30 uur een informatieavond voor ALLE belangstellenden voor het jeugdvoetbal bij onze club! Net als vorig jaar geven we een beeld van het reilen en zeilen binnen de jeugdafdeling. Waar houden we ons zoal mee bezig? Wat doen we om verantwoordelijk te kunnen omgaan met jeugdvoetballers vanaf het eerste verschijnen als 5-jarig ‘Duvelke’ tot en met het eerste optreden bij de senioren?

Welke hulpmiddelen en externe partijen hebben we tot onze beschikking? Waarom hebben we van de KNVB het kwaliteitscertificaat Regionale Jeugdopleiding gekregen? Wat doen wij als club zelf aan opleidingen?

Naast veel informatie kunt u de vragen stellen die u daarna nog op uw lippen heeft. Waar mogelijk krijgt u meteen antwoord of anders zorgen we voor een terugkoppeling nadat de vraag is doorgespeeld naar de juiste personen.

Om te zorgen dat het aantal belangstellenden werkbaar blijft op zo’n interactieve avond werken we met inschrijvingen. Indien nodig worden er extra avonden gepland.

Voor extra informatie en inschrijven kan men zich wenden tot Toine Ketelaars, Hoofd Jeugdopleiding VV Gemert. E-mail: hoofdjeugdopleiding@vvgemert.nl of 06-13310318.