Informatie over medische verzorging jeugdspelers

1 september 2019

Afgelopen seizoenen konden jeugdspelers – na de verzorging van de selectie – terecht voor een screening indien zij (medische) klachten hadden. Dit gaat vanaf het seizoen 2019-2020 veranderen.

Vanaf dit seizoen zal er voor de jeugd op woensdag van 18.30 uur – 19.30 uur een inloopspreekuur zijn. Dirk van der Vrande zal tijdens dit inloopspreekuur aanwezig zijn om een korte screening te doen. Na de screening wordt beoordeeld of fysiotherapie wordt aanbevolen. Volledige behandelingen kunnen op dit moment niet worden gegeven.

De spelers wachten buiten op het bankje. Dirk vraagt hen om binnen te komen indien er plaats is.

Wanneer een speler gebruik heeft gemaakt van het inloopspreekuur, zal er contact worden gelegd met de trainer.

Naast dit moment is er ook nog de mogelijkheid om op maandag van 19.00 – 19.50 uur naar het inloopspreekuur van JVDI De Fysioclub te gaan. JVDI de Fysioclub is gevestigd in Fitland Gemert. Voor vragen kunt u mailen naar medischestafvvgemert@gmail.com

Wanneer u een e-mail stuurt naar bovenstaand adres: graag even team van desbetreffende speler, naam en telefoonnummer vermelden.

Sportieve groet,

Medische staf vv Gemert