Info seizoensafsluiting jeugd 2024

2 mei 2024

Op zaterdag 1 juni houdt vv Gemert weer de jaarlijkse seizoensafsluiting voor de jeugd. Op deze dag, die duurt van 10.00 tot 17.00 uur, kunnen er door de teams ouder-kind-wedstrijden worden gespeeld en hebben we diverse leuke spellen voor onze jongste leden.

‘s Middags (tussen 14.00 en 16.00 uur) zullen er diverse clinics worden gegeven door Voetbalschool Total Control.

Ieder jeugdlid zal bij aankomst een consumptiekaart ontvangen voor een hapje en een drankje (zo ook voor de trainers/leiders).

Aanmelden kan door uiterlijk 26 mei een mail te sturen naar jeugdzaken@vvgemert.nl met daarin vermeld:

• naam van het kind
  • team (seizoen 23-24)
  • wil deelnemen aan de voetbal-clinic: ja/nee
  • wil meedoen aan ouder-kind-voetbal: ja/nee

PS:

• Indien je aan de ouder-kind-wedstrijd wilt deelnemen, dan het verzoek om dit eerst met de trainer/leider te overleggen om er zeker van te zijn dat jouw team meedoet. Aan de hand van het aantal inschrijvingen zal een indeling worden gemaakt, vervolgens wordt het tijdstip bekendgemaakt waarop jullie team een ouder-kind wedstrijd speelt.
  • De voetbal-clinics zullen in de middag plaatsvinden, ook hier wordt een indeling gemaakt op basis van het aantal aanmeldingen.

Samen maken we er weer een gezellige dag van!

Met sportieve groet,

Team Jeugdzaken vv Gemert