Info voor inschrijvers supportersbussen!

8 mei 2018

Met bijna driehonderd supporters vertrekken we donderdagmiddag met bussen naar Deurne om onze zwartwitten aan te moedigen in de bekerfinale tegen rksv Wittenhorst. Dit is exclusief de talrijke supporters die wel een entreekaartje hebben gekocht maar op eigen gelegenheid naar sportpark Kranenmortel afreizen. Ook Wittenhorst komt met veel supporters naar Deurne, dus dat belooft een mooie happening te worden.

Info voor de supporters van vv Gemert die zich ingeschreven hebben voor de busreis:

• We komen om (uiterlijk) 13.00 uur bij elkaar in de Predikant Swildensstraat bij het sportpark.
  • De supporters kunnen in dit schema zien in welke bus ze zijn ingedeeld. Gelieve je hieraan te houden, er zijn dubbeldeksbussen en ‘gewone’ touringcars: Indeling supportersbussen bekerfinale
  • De eerste drie bussen zijn voor de supporters, bus 4 is voor genodigden (jeugdspelers line-up, businessclubleden en andere genodigden).
  • De bussen vertrekken om 13.15 uur naar Deurne.
  • Richtlijn vanuit sv Deurne; bij de ingang wordt gecontroleerd op vuurwerk en alcohol, die niet mogen worden meegenomen.
  • Precies een uur na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter vertrekt de bus weer naar Gemert. Als er bijvoorbeeld een verlenging of strafschoppen noodzakelijk zijn, dan vertrekken we een uur na de verlenging/laatste strafschop.
  • De indeling voor de heenreis is ook de indeling voor de terugreis.
  • De bussen rijden vervolgens naar sportpark Molenbroek. Indien de beker wordt gewonnen, zal de kantine geopend zijn. Alle supporters zijn daar dan van harte uitgenodigd.

LET OP: het is de verantwoordelijkheid van eenieder om op tijd bij de bussen te zijn, zowel voor de heen- als de terugreis. Niet op tijd aanwezig en je loopt het risico dat de bussen vertrokken zijn.

We roepen iedereen op om de zwartwitte shawls, shirts en vlaggen mee te nemen en gaan er samen een mooie middag van maken in Deurne. Tot donderdag!