Gemert start uit tegen Hoogland; eerste thuiswedstrijd tegen Dongen

1 juli 2021

De KNVB heeft donderdag 1 juli de indeling en het programma bekendgemaakt van de nieuwe derde divisie B bij de zondagamateurs.

In de indeling zitten geen verrassingen: de achttien clubs die afgelopen seizoen slechts een aantal wedstrijden mochten spelen vanwege corona, komen ook komend seizoen tegen elkaar uit.

Derde divisie B: ADO ’20, Blauw Geel’38, DEM, Dongen, EVV Echt, Gemert, Groene Ster, Hercules, Hollandia, Hoogland, HSC ’21, JOS Watergraafsmeer, OFC, OSS’20, Quick, UNA, Unitas en Westlandia.

Gemert opent de competitie met een uitwedstrijd tegen Hoogland, in principe op zondag 22 augustus. De eerste thuiswedstrijd staat een week later op de rol, tegen Dongen. Vervolgens wachten (Groene Ster, uit), Hollandia (thuis), DEM (uit) en op 26 september staat de eerste derby tegen Blauw Geel’38 op het programma, op het eigen sportpark Molenbroek.

Zie het voorlopige programma hier.