In memoriam: Martien Vogels

4 februari 2022

Tot onze grote droefenis is donderdagmiddag Martien Vogels overleden. Met hem ontvalt ons een GVV’er in hart en nieren, die we heel erg gaan missen.

Martien was een bekend gezicht op ons sportpark. In vroeger tijden als speler, later als sponsor met zijn bedrijf. Daarnaast was hij al gedurende vele jaren vrijwilliger. Tot op het laatst maakte Martien deel uit van de onderhoudsploeg, die op maandagen en vrijdagen de handen uit de mouwen steekt en ervoor zorgt dat onze accommodatie er altijd piekfijn bij ligt. Nooit deed je vergeefs een beroep op hem als er iets moest gebeuren, vaak was hij op en rond de velden bezig met allerhande klussen.

Daarnaast was Martien een trouwe supporter van Gemert 1. Vrijwel altijd was hij samen met zijn vrouw Ria aanwezig bij thuiswedstrijden van ons vaandelteam. Ook de wedstrijden van de kleinkinderen werden trouw bezocht.

Martien overleed donderdagmiddag na een kort ziekbed op 78-jarige leeftijd. Wij condoleren Ria, kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden en wensen hen veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.

vv Gemert