In memoriam: Leo van der Putten

22 juni 2022

Tot onze grote droevenis bereikte ons het bericht van het overlijden van Leo van der Putten. Leo overleed maandag op 75-jarige leeftijd.

Met Leo ontvalt vv Gemert een trouw en betrokken lid. In 2018 werd hij nog gehuldigd voor zijn 25-jarig lidmaatschap (zie onderstaande foto), inmiddels was hij dus al dertig jaar GVV’er. Los daarvan is Bloemisterij Van der Putten al sinds vele jaren sponsor van onze vereniging en een van de vaste bloemenleveranciers van de club.

Leo was bovendien een supporter van Gemert 1. Hij volgde de verrichtingen van de zwartwitten nauwgezet en was bijna elke thuiswedstrijd van de partij.

Wij wensen Betsie, de kinderen, kleinkinderen, familie en vrienden heel veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.

vv Gemert