In memoriam: Jan Goossens

4 december 2023

Afgelopen week bereikte ons het droevige bericht dat Jan Goossens is overleden. Jan werd 71 jaar.

Jan was sinds jaar en dag een vertrouwd vrijwilliger voor onze vereniging. Zo maakte hij al lange tijd deel uit van het team van stewards. Ook belde je hem nooit vergeefs als er hulp nodig was. Zo stak hij bijvoorbeeld altijd de helpende hand toe bij het jaarlijkse Bourgondisch Voetbaltoernooi en was hij als EHBO’er actief bij de recente Voetbaldagen in de herfstvakantie.

De afscheidsdienst van Jan is dinsdag 5 december om 15.00 uur in de ’t Vlinderhuis in Gemert, waarna de crematie in stilte zal plaatsvinden.

We wensen familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.

Bestuur vv Gemert