In memoriam: erelid Frans van de Ven

25 februari 2022

Tot onze grote droefenis bereikte ons het bericht dat Frans van de Ven is overleden. Frans is Erelid van onze vereniging.

Frans was vele jaren een zeer actief vrijwilliger voor onze club. Hij was als lid van de onderhoudsploeg verantwoordelijk voor de accommodatie. De oudere leden kennen hem als iemand met een groot hart voor het sportpark; het moest er in zijn ogen altijd perfect uitzien en dat deed het meestal ook, mede door zijn niet aflatende inzet. Ook was hij trouw volger van onze hoofdmacht.

Frans was lid van Gemert sinds 1982; al veertig jaar derhalve. Voor zijn grote verdiensten voor de zwartwitten werd hij op 21 oktober 2002, terwijl de club het negentigjarig jubileum vierde, uitgeroepen tot Erelid, een titel die maar weinig mensen toekomt.

Frans is 86 jaar geworden.

Wij wensen familie, vrienden en kennissen veel sterkte toe.

Bestuur vv Gemert

Frans van de Ven werd in 2002 uitgeroepen tot Erelid van vv Gemert en kreeg een oorkonde overhandigd door toenmalig interim-voorzitter Noud Snijders (l.)