In memoriam: Bert Vereijken

17 augustus 2022

Bedroefd hebben wij kennis genomen van het overlijden van Bert Vereijken. Hij overleed afgelopen zaterdag op 86-jarige leeftijd.

Bert was vele jaren lang een vertrouwd gezicht op sportpark Molenbroek. Een echte GVV’er. Als vrijwilliger zette hij zich op allerlei fronten in. Vele jaren was hij verantwoordelijk voor de reclameborden rondom het hoofdveld. Hij zorgde voor alle reparaties en maakte dat de borden er altijd piekfijn uitzagen.

Ook was hij jeugdleider, grensrechter en supporter van ons vaandelteam. Samen met zijn broer Cor maakt hij veel werk van het archief van de club; alles van de zwartwitten werd nauwkeurig verzameld en bewaard. Bert stond ook altijd klaar als er werkzaamheden moesten worden uitgevoerd op het sportpark.

Als dank voor zijn inzet werd Bert in 1997 uitgeroepen tot Lid van Verdienste van vv Gemert.

Wij wensen familie, vrienden en kennissen heel veel sterkte toe bij het dragen van dit grote verlies.