Huldiging 2 Leden van Verdienste en 25 jubilarissen bij vv Gemert

7 januari 2018

Tijdens de drukbezochte nieuwjaarsreceptie van vv Gemert zijn zondagmiddag liefst 25 jubilarissen in de bloemetjes gezet. Ook werden twee nieuwe Leden van Verdienste gehuldigd: Twan van Dommelen en Helma van den Boomen (zie foto).

Twan van Dommelen en Helma van den Boomen werden al in november al voorgedragen. De algemene ledenvergadering reageerde toen met een luid applaus. Beiden zijn al vele jaren op vele fronten betrokken bij  de club. Twan van Dommelen was actief als jeugdleider en –trainer en zet zich de laatste jaren in als assistent-trainer annex rechterhand van selectieteams. Ook is hij hoofdsteward rondom de thuiswedstrijden van Gemert 1 en verantwoordelijk voor de beveiliging bij het Bourgondisch Voetbal Toernooi.

Helma van den Boomen is een vertrouwd gezicht in de Gemertse jeugdopleiding, vooral bij de kleintjes, waarvan ze de coördinator is. In die hoedanigheid is ze aanspreekpunt voor de ouders en betrokken bij de indeling. Tussen alle werkzaamheden door staat ze altijd klaar om de club uit de brand te helpen door een wedstrijd te fluiten of anderszins bij te springen.

De Nieuwjaarsreceptie vond zondagmiddag plaats aansluitend op de eerste oefenwedstrijd van de hoofdmacht in voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Blauw Geel werd op sportpark Molenbroek op 2-2 gehouden. Gemert ging met een 1-0 voorsprong rusten (doelpunt Ralf Kemper), werd na rust teruggedrongen en incasseerde twee tegentreffers om op het scheiden van de markt toch te 2-2 aan te tekenen via Jasper Lalisang.

In de volle kantine ging vervolgens de aandacht naar de jubilarissen; 25 leden die Gemert al zo heel lang trouw zijn. Er werden negen leden naar voren geroepen die een kwart eeuw lid zijn: Carel van Heugten, Jordan van Lee, Tinie van Dalen, Toine Ketelaars, Joris van der Aa, Leo vd Putten, Jeff Rijksen, Rini van Schijndel en Ronnie Peeters. Zeven leden werden gehuldigd voor hun veertigjarig lidmaatschap; Toon Klokgieter, Arnaud van de Wijngaard, Ronny van den Heuvel, Frank van den Heuvel, Patrick van Vugt, Ronnie van de Burgt en Willy Crommentuijn. Vijf leden zijn vijftig jaar lid: Arie Manders, Bennie van de Kruijs, Frank van Leuken, Henk Otten en Martien Meulendijks. Zestig jaar lid van vv Gemert zijn: Frans Vogels, Rien Bisschops, Berry Rooijackers en Jan van Zeeland. Eén lid kreeg een mooi aandenken omdat hij liefst 65 jaar lid is van vv Gemert: voormalig doelman van het eerste elftal Rien Hek.

Het vaandelteam van vv Gemert speelt komende zondag zijn tweede oefenwedstrijd van het jaar 2018. Om 13.00 uur spelen de zwartwitten tegen eersteklasser sv Deurne. De wedstrijd wordt gespeeld op sportpark Kranenmortel. Woensdag 17 januari speelt Gemert in Rosmalen tegen OJC Rosmalen, dat uitkomt in de derde divisie. Aftrap op 20.15 uur.

Zie voor alle foto’s van de Nieuwjaarsreceptie, gemaakt door Frans Brzoskowski, het album op deze site: klik hier.