Hoe gaat Gemert om met vrijwilligerstaken, deel 2

24 oktober 2019

Na de eerder gedane stappen aangaande de uitvoering van het vrijwilligersbeleid bij vv Gemert zijn de voorbereidingen voor de volgende stap al in volle gang. Zoals enkele weken al aangekondigd gaan de jeugdselectiespelers van de JO17-1, JO17-2 en JO19-1 binnenkort (verwachting is binnen 2 weken) starten met het assisteren bij de trainingen van onze pupillen. Het betreft hier de JO8, JO9, JO10 en JO11 waarbij de JO17-2 zal assisteren bij de JO8, de JO17-1 bij de JO9 en JO19-1 bij de JO10 en JO11.

Op de dagen dat Technisch Jeugd Coördinator Frank van Boxtel aanwezig is zal hij leiding geven aan de spelers die mede de trainingen gaan verzorgen. Voor de duidelijkheid: zij nemen niet de taken van een leider over maar assisteren bij de trainingen.

Gezien het feit dat de meeste van deze spelers al enkele jaren in een selectieteam spelen zijn, zijn de uit te voeren trainingsvormen voor hen bekend en zijn zij prima in staat om deze uit te dragen aan onze jonge leden. De selectietrainers zijn inmiddels op de hoogte van het plan en aan hen wordt gevraagd of ze een planning willen invullen zodat de TJC ook weet wie hij kan verwachten.

Indien spelers niet kunnen, dan zal er door de selectieteams voor een vervanger gezorgd worden. Mocht het zijn dat de selectieteams zelf bijvoorbeeld een wedstrijd hebben, dan kunnen zij de training op een andere dag geven, maar wel op een dag dat de TJC zelf aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

Bestuur, Teamleiders, Hoofd Jeugd Opleiding en Technisch Jeugd Coördinator vv Gemert