Hervatting van inloop-uur op donderdag!

24 augustus 2019

Voor vragen, opmerkingen en suggesties: hervatting van het inloop-uur op donderdag!

Met ingang van donderdag 29 augustus kan weer iedereen (spelers, trainers, leiders én ouders) elke donderdag van 19.00 uur tot 20.00 uur in het theorielokaal terecht om alle vragen over het Technische (!) Jeugdbeleid te stellen. Maar ook adviezen naar aanleiding van het beleid zijn van harte welkom! Toine Ketelaars, Hoofd Jeugdopleidingen zal hier aanwezig zijn om u te woord te staan.

Of het nu het Beleidsplan, Opleidingsplan, interne scoutingsbeleid, teamsamenstellingen, JO19-1, JO8-5, MO15-1, individuele ontwikkeling (van uw kind?) of toekomstperspectief betreft: u bent van harte welkom!

Om te voorkomen dat u kort na zeven uur arriveert en dan lang moet wachten, kunt u van tevoren melden waarvoor u komt en hoeveel tijd u graag ter beschikking krijgt. Dan spreken we een tijdstip af. Zie daarvoor onderaan dit artikel het telefoonnummer en e-mailadres waarmee u zich kunt aanmelden. Maar natuurlijk kunt u gewoon op goed geluk en op impuls binnenwandelen, daarvoor is het uur gecreëerd.

Mocht u ook organisatorische vragen en/of opmerkingen hebben wordt u verwezen naar de juiste persoon binnen de club die de vragen kan beantwoorden of worden de opmerkingen onder de aandacht gebracht bij de juiste commissie.

Aanmelden kan via: hoofdjeugdopleiding@vvgemert.nl en op 06-13310318.