Grote drukte verwacht: ga mee met de supportersbus!

4 mei 2018

Gezien de grote drukte die wordt verwacht bij de bekerfinale rksv Wittenhorst-vv Gemert van komende donderdag luidt het sterke advies om mee te gaan met de supportersbusreis die de club aanbiedt.  Alle supporters van Gemert kunnen bij inschrijving gratis mee, met dank aan onze sponsoren ALBERT HEIJN GEMERT en OLIEHANDEL JOS MAAS.

Naar verwachting komen uit de twee dorpen erg veel toeschouwers naar sportpark Kranenmortel in Deurne, het decor van de eindstrijd.  Als je met de bus meegaat, heb je vooraf al een kaartje en hoef je niet in de rij staan bij de kassa’s. Ook hoef je geen parkeerplaats te zoeken, wetende dat de parkeergelegenheid in Deurne beperkt zal zijn, met aangekondigde controles van de politie. Maar bovenal: meegaan met de supportersbussen is erg gezellig!

Inmiddels is een flink aantal bussen bezet. Zondagmiddag tussen 12 en 13 uur is de laatste kans om in te schrijven voor de supportersreis! Bij aankoop van een regulier entreekaartje (3 euro voor jeugd t/m 15 en 65-plussers en 5 euro voor volwassenen) kun je je naam opgeven. Uiteraard is het ook mogelijk om losse entreekaartjes te kopen, zonder busreis.

Om alles in goede banen te leiden, heeft sv Deurne – dat als gastheer optreedt in het kader van het 75-jarig bestaan van de club – een aantal richtlijnen uitgevaardigd, die we bij deze doorgeven aan onze eigen aanhang.

• Het zelf meebrengen van alcohol is niet toegestaan.  Als bij controle wordt geconstateerd dat alcohol is meegebracht, dient deze ingeleverd te worden bij de entree en/of de supporter wordt niet toegelaten tot het sportpark.
  • Het is verboden om voor, tijdens en na de wedstrijd vuurwerk af te steken. Onder vuurwerk wordt verstaan: alle producten, bestemd voor vermakelijkheidsdoeleinden, die met een ontstekingsmiddel tot ontbranding kunnen worden gebracht. Ook fakkels en rookpotten vallen onder de noemer vuurwerk!
  • Het is streng verboden om confetti te gebruiken. Deze mengt zich namelijk erg goed in het kunstgras. Plastic slierten (zgn. streamers) mogen wel voor aanvang van de wedstrijd afgeschoten worden, mits deze voor aanvang van de wedstrijd door de betreffende supporters weer worden opgeruimd. Het verzoek van sv Deurne is: breng vlaggen, sjaals, etc. mee ipv materialen die gevaar opleveren voor mede-supporters en spelers op het veld.
  • Bezoekers die op eigen gelegenheid met de auto komen, worden verwezen naar de aangegeven parkeerplaatsen. Het is tijdelijk gedoogd dat bezoekers hun auto op het industrieterrein rondom het sportpark op de aangegeven stroken parkeren. Het is ten strengste verboden te parkeren op de grasstroken bij bedrijven. Parkeren aan beide zijden van de Energiestraat (waaraan het sportpark ligt), is verboden, ivm de fietsstroken.

Wij verzoeken onze supporters dringend om aan deze richtlijnen te voldoen. Verder gaan we er een groot feest van maken en nodigen we alle supporters uit om de zwartwitte shirts, sjaals, vlaggen mee te nemen en ‘ons urste’ luid aan te moedigen.

Graag tot zaterdag of zondag bij de inschrijving of tot donderdag rond de wedstrijd!