Grote Club Actie weer van start!

21 september 2017

Beste leden, trainers, leiders en ouders,

Op 16 september gaat de Grote Clubactie weer van start. Onze JO-13 t/m JO-10 ontvangen hiervoor een verkoopboekje en worden verzocht om loten te verkopen waarmee ze leuke beloningen kunnen verdienen/winnen, zie ook onder jeugdnieuws op de site.

Maar de kracht voor het wel/niet slagen voor deze actie ligt bij u: trainer, leider en ouder als ‘aanjager’. Wij verzoeken u dan ook allemaal de verkopertjes zoveel mogelijk te ondersteunen door ze te enthousiasmeren en positief te stimuleren.

Alle oudere spelers, inclusief veteranen, krijgen per lid twee loten toegewezen (2x € 3,-) om te verkopen óf om zelf een gokje te wagen; er zijn immers mooie prijzen te winnen.

De opbrengst van deze actie raakt iedereen direct met extra ondersteuning voor de sport; kosten zaalvoetbal in de winter, aanschaf materiaal óf indirect ter voorkoming van bijvoorbeeld hogere contributiekosten. Kortom: help ons om jullie te helpen!

Dit zijn de belangrijkste data!

11-15 september            Overdracht inschrijfboekjes JO-13 t/m JO-10

16 september                 Start verkoop

Medio oktober               Uitdelen van de loten hogere elftallen aan leiders

Uiterlijk 21 november    Laatste kans inleveren van intekenboekjes